מהומה בשדרה המרכזית בלאס וגאס: הרוג ופצועים בדריסה מכוונת

ישראל פרייא| צילום: לאס וגאס ניוז בירו No Comments on מהומה בשדרה המרכזית בלאס וגאס: הרוג ופצועים בדריסה מכוונת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אדם אחד נהרג ו – 36 נפצעו, ביניהם 6 באורח אנוש, באירוע דריסה מתמשך בשדרה הראשית של לאס וגאס שבארה"ב. הדורסת, אשה שביקרה בעיר במשך השבוע האחרון, החזיקה את בנה בן ה – 3 על ידיה בשעת הדריסה. האירוע שהתמשך על מספר זירות מחזק את החשד כי מדובר באסון מכוון.

למרות הערכת המשטרה כי המעשה מכוון, ולמרות אופי האירוע, טוענים הרשויות כי לא מדובר באירוע טרור. הנהגת עוברת כעת בדיקות שונות שבוחנות אם יש שאריות של אלכוהול או של חומרים אסורים בדמה. הולכי הרגל שנפגעו הם תיירים ממונטריאול קנדה.

זירת האסון דמתה לאירוע טרור רב נפגעים, ורבים נמלטו לכל עבר מחשש להתפתחות נוספת במסע ההרג. עשרות אמבולנסים וניידות משטרה כיתרו את האזור, עד שהתבהרו ממדי האסון.

עדי ראייה סיפרו בזעזוע: "ראיתי אישה, שלא נראה כאילו היא רוצה לבלום. שתי ידיה היו על ההגה והיא הישירה מבט", אמר אחד מהם לתקשורת. חברו סיפר"היו אנשים שרצו אחריה וצעקו לה לעצור. כולם היו בהיסטריה".

אנטוניו נסאר היה נסער: "המכונית הייתה מולי, יכולתי לראות רק את הנהגת ואנשים שהמכונית רומסת. השמשה התנפצה בשלב מסוים. כשהיא עצרה, אנשים התחילו להכות בחלון, אבל היא האיצה ופשוט המשיכה".



0 תגובות